
Prezentarea unei oportunitati de afaceri in network marketing se face «fata-n fata», unui grup sau «de sufragerie» precum si prin «seri info».
In cadrul prezentarii vom pune cateva intrebari cheie care ne vor ajuta sa cunoastem mai bine prospectantii si sa ii convingem. Intrebarea motivationala este necesara pentru a afla motivul prezentei lor la prezentare precum si cateva puncte sensibile din viata lor iar intrebarea cheie este:
Stimati invitati sunt curios sa aflu de ce ati decis sa veniti la prezentarea acestei afaceri? Intrebarea de obţinere a permisiunii este necesara pentru ca pe parcursul prezentarii vom mai pune intrebari si nu trebuie sa creem impresia ca-i supunem unui interogatoriu:
Ar fi de un mare folos pentru mine, in cele ce urmeaza sa va prezint, daca as putea afla cate ceva despre situatia dvs. Pot sa va pun cateva intrebari?
Intrebarea exploratoare ne ajuta sa aflam adevaratele motive ale prezentei la prezentare punand urmatoarea intrebare:
Ati spus ca motivele pentru care ati venit la prezentare au fost ca ... (aici repetati ceea ce a raspuns invitatul la intrebarea motivationala). Ce ati vrut sa spuneti prin asta?
Intrebarea despre problemele financiare pentru ca nemultumirile legate de situatia financiara este unul din motivele de baza pentru care oamenii aleg networking marketing si-i intrebam: Sunteti multumit de banii pe care-i castigati in prezent?
Intrebarea despre libertate: libertatea reprezinta un alt motiv de baza pentru a intra in network marketing si pentru aceasta punem intrebarea:
Ce parere aveti despre timpul dvs. liber pe care-l petreceti cu familia, prietenii sau cu distractiile?
Intrebarea despre insatisfactia locului de munca: acesta este al treilea motiv de baza pentru care oamenii se indreapta spre network marketing si pentru a ne convinge punem intrebarea:
Sunteti deplin multumit cu locul dvs. de munca? Va place serviciul care-l aveti?
Intrebare pentru aflarea solutiei: pentru a-l determina sa-si doreasca sa adere la afacerea network marketing trebuie sa le starnim curiozitatea cum poate aceasta afacere sa le rezolve problemele si atunci punem urmatoarea intrebare:
Ce credeti c-ar insemna pentru dvs. si familia dvs., daca ati gasi o oportunitate de afaceri care sa va rezolve toate aceste probleme?
Intrebarea de baza pentru calificarea prospectantului: este cea mai importanta intrebare si se pune inainte de prezentarea produselor sau serviciilor oferite prin afacere si inainte de prezentarea planului de marketing:
Daca va voi demonstra ca oportunitatea afacerii companiei mele va va rezolva toate problemele de care mi-ati vorbit astazi, sunteti pregătiti sa faceti un legamant si sa porniti la treaba? Intrebarea despre avantaje (veti pune aceasta intrebare dupa prezentare):
- Acum, dupa ce v-am prezentat programul nostru, ati inteles cum va veti putea satisface dorintele si cum vi se pot rezolva problemele?
Intrebarea test pentru decizie (puneti aceasta intrebare separat fiecarui invitat, atat sotului cat si sotiei):
Domnule ... (Doamnă ....), intelegeti ce beneficii veti avea, daca veti lua parte la acest program? In cazul in care a-ti pus corect aceste intrebari atunci prospectantul va dori sa semneze adeziunea.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu