
Contractul a fost incheiat "intre Ministerul Turismului, reprezentat de Oficiul de Turism al Romaniei la Paris (...) reprezentat de doamna Mihaela Mihet, directoare, in calitate de cumparator, pe de o parte, si JC Decaux (...) reprezentat de dl Romain Raffard, responsabil comercial al Oficiului de Turism pentru realizarea publicitatii de tip outdoor din 2 pana in 9 iunie 2009 in calitate de prestator de servicii".
Asadar, un responsabil comercial al Oficiului de Turism a incheiat un contract, in numele unei firme private, si tocmai cu Oficiul de Turism.
"Cred ca este o eroare, s-ar putea sa fi fost o greseala de redactare. Romain Raffard este reprezentantul legal al firmei JC Decaux, nu are nici o legatura cu Oficiul de Turism", a declarat Adrian Radu, sef birou la Oficiul de Turism al Romaniei la Paris. La randul sau, directoarea Oficiului, Mihaela Mihet, a spus ca nu a stiut cum sa traduca exact functia respectivului domn, care lucreaza pentru JC Decaux, si nu pentru Oficiul de Turism, asa cum reiese din contract. Totodata, potrivit contractului postat pe site-ul Ministerului Turismului, executia incepe la 26 mai 2009, cu trei zile inainte de semnarea actului din 29 mai.
Si contractul incheiat de MT cu Figaro Media pentru publicarea suplimentului cultural Figaroscope dedicat Romaniei ridica multe semne de intrebare. In contractul publicat pe site-ul Ministerului Turismului nu se precizeaza care este tirajul respectivului supliment. Adrian Radu a declarat ca tirajul a fost de 199.000 de exemplare "plus cateva zeci de mii de exemplare date oficiului si Institutului Cultural Roman". Aceasta declaratie este in contradictie cu cele facute de reprezentantii Institutului Cultural Roman. ICR a vehiculat un tiraj de 350.000 de exemplare.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu