Romanica...tara unde trebuie sa fi tratat mizerabil pe banii tai...mai jos aveti ce le-am scris la baietii de la DOMO.
"In data de 03.03.2014 am efectuat online comanda 743527
pentru produsul minitocator multi 2 in 1 Singer.
In data de 05.03.2014 am fost sunat de la un magazin DOMO
din Alba Iulia si am fost intrebat daca sunt de acord sa primesc acest produs
desigilat dupa ce a fost expus in magazin. Am refuzat acest lucru si am
solicitat un produs nou sigilat.
In data de 06.03.2014 am fost sunat de un reprezentant DOMO
care mi-a confirmat ca un 48 ore voi primi produsul comandat.
In data de 07.03.2014 am primit produsul de la MAGAZINUL
DOMO DIN ORASTIE (de ce de acolo si de ce nu de la platforma din
Ilfov?...pentru ca din nou mi s-a trimis un produs care a zacut ceva vreme prin
magazinele DOMO) si cand am desfacut ambalajul firmei de curierat am constatat
ca am primit un produs desigilat, in cutie, fara punga in care ar fi trebuit sa
fie introdus, vasul tocatorului era zgariat, se vedea clar ca a fost folosit si
am gasit chiar si usoare urme de alimente pe el. La interval de 90 minute dupa
ce am primit produsul am facut o reclatie prin email la SC DOMO RETAIL SA. Mi
s-a solicitat sa fac mai multe poze produsului si sa le trimit la dvs. Am
refuzat acest lucru dar am fost de acord sa ma prezint la magazinul DOMO din
Petrosani si sa predau produsul.
In data de 10.03.2014 m-am prezentat la magazinul DOMO din
Petrosani unde reprezentantul dvs a facut un proces verbal in care a scris ca
produsul este zgariat si murdar, am solicitat sa scrie cu usoare urme de
alimente dar a refuzat chiar daca i le-am aratat, el a considerat ca sunt urme
de mizerie. Am lasat acolo produsul si urma sa fiu contactat pentru rezolvarea
situatiei ceea ce nu s-a intamplat inca.
Acestea sunt faptele, intrebarea este cum procedam mai
departe.
Daca tot citeste cineva din conducerea DOMO reclamatiile vreau
sa mai spun scurt 2 lucruri:
- am lucrat 2 ani intr-un magazin de profil si stiu exact ce
junk mi s-a livrat;
- am comandat pana acum de la DOMO: 3 televizoare printre
care si un smart, 1 cuptor cu microunde, 1 masina de spalat, 1 uscator de par,
1 MP3 player, vreo 2-3 mousi din care unul a fost defect de cand l-am primit si
nu l-am returnat, 1 aparat de gatit pe aburi, vreo 2 prajitoare de paine, vreo
3-4 memory stick. Am mai avut o singura reclamatie cand am comandat masina de
spalat pentru ca am comandat-o inainte de Craciun si am primit-o dupa ce am
facut reclamatie prin 10 ianuarie. Oare de ce nu am returnat nimic pana acum si
fac scandal pentru un produs de la 90 lei?..foarte simplu pentru ca niste
angajati ai dvs au crezut ca sunt un alt fraier ca inghit sa fiu tratat
romaneste. Uite ca n-am vrut asa ca banii inapoi...sa nu credeti ca inghit
galusca."
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu